fredag den 28. oktober 2011

Suttesnore / sutteholdere

Så fik jeg lavet sutteholdere til barnet.

Da jeg surfede rundt på nettet efter inspiration faldt jeg over denne her:
Klik på billedet, for at lukke vinduet
Hevea suttesnor

En Hevea suttesnor af økologisk bomuld. Den koster så omkring 100 kr.

Da jeg udtrykte min forargelse for fantastiske forlovede begyndte han at forklare om produktionsled og mellemled og alt muligt. Og det er sikkert også rigtigt. Men hvis der er nogen, der vil give MIG 100 kr, så skal jeg gerne sy dem en suttesnor.
Også af økologisk bomuld.

Til mit eget barn blev det ikke til økologisk bomuld, men diverse rester, jeg havde liggende. Og det tror jeg, han synes er okay.

Kreahjørnet suttesnore

Seleklips fra Stof2000, stof fra Stof2000 og Stof og Stil.

Snorene er ca 20 cm lange og 2 cm brede. I enden med sutten er en række fastmasker og i den anden ende er den syet om clipsen i hånden.
Hvis der er nogen, der har brug for det, kan jag godt lave en diy på det.

2 kommentarer:

  1. Hej. Jeg søgte lige på suttesnor DIY og stødte på din blog. Jeg er da meget interesseret i en nærmere beskrivelse, da jeg ikke kan finde sådan en på nettet. De er super fine:-) Mvh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria,

      Tak!

      Jeg er lige i gang med 1000 ting på én gang, men en af dagene i næste uge skal jeg nok lægge en opskrift ud.

      Kh

      Slet

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...