fredag den 9. november 2012

Some kind of Wonderful

På et tidspunkt faldt jeg over den her blog, som er samlingspunkt for en gruppe kvinder, som syer det samme tæppe. Og tæppet er SÅ fint, at jeg blev nødt til at købe bogen, som tæppet er fra:


Og den er fyldt med de fineste, fineste ting. Jeg vil allerhelst lave det fantastiske tæppe, de laver i stitch-a-long gruppen, men indtil videre er det blevet til denne nålebog:






Jeg er virkelig glad for den og er glad for ikke længere at støde på vildfarne nåle nede i strikkekurven!

4 kommentarer:

  1. Jøsses en masse småbroderi!! Men super, super fint ser det ud. Minder mig om at jeg burde lave noget a la til mine pinde, nåle og sådan.

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er helt vildt og måske lidt overdrevet til et nåleetui, men det designet er bare så fint! :)

      Slet
  2. Hvor er det en god idé! Jeg har aldrig styr på mine små pakker med nåle.

    Glæder mig til at se dig i morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret genialt i al sin enkelhed.

      Jeg glæder mig også til at se dig, sender en mail m tid og sted.

      KH

      Slet

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...