onsdag den 9. januar 2013

Pulsvarmere

HOV?! Hvor blev december af?? Og hvad blev der af 2012?? Det sidste halve år har været ualmindeligt hæsblæsende især på arbejdsfronten og i kombination med en mand, som er lige så fortravlet og en ustyrligt aktiv og sjov lille gut, ja så var det (primært) bloggen, der blev forsømt.

Nu truer de med permafrost fra og med i morgen, så jeg har skyndt mig at strikke et par håndledsvarmere - på mit kontor er isoleringen af vinduerne så dårlig, at gardinerne (hvis vi havde nogen) blafrer...


Garnet er noget af det cashmere/uld, jeg købte hos Rasmilla sidste år Iigen - hvordan kan det næsten være et HELT ÅR SIDEN?) og som jeg ikke har fået brugt så meget af endnu og opskriften er fra Drops.

De varmer noget så dejligt... Så er det lidt mere ok, at dagene længes og frosten strenges. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...