tirsdag den 15. januar 2013

Strikket vest til en lille dreng

Jeg havde en del garn tilovers, da jeg havde strikket kanintrøjen og besluttede mig for at strikke en vest, barnet kan have over en uldbody. Jeg kunne ikke umiddelbart finde et mønster, jeg syntes om, så jeg slog bare masker op svt. til trøjen og gik i gang. Det gav lidt hovedbrud undervejs, men han passer den fint.


Næste gang vil jeg dog strikke åbningen foran længere, så jeg kan slippe for knapperne på skulderen; det var ikke tiltænkt, men jeg kunne ikke få den ned over hans store hoved, da der kun var dem foran...

Jeg laver formentlig en skriftlig opskrift, når jeg på et tidspunkt har strikket en mere, hvis der er nogen, der er  interesseret.

2 kommentarer:

  1. Nu har jeg siddet her foran computeren den sidste halve til hele time og læst hvert eneste indlæg du har lavet.

    Dejlig blog og sikke mange fine ting du laver!
    Må vist hellere melde mig til det faste panel af læserer så jeg også fremover kan "finde dig igen" !
    Vi har en del af de samme interresser, sy, hækle, bage...

    Hvis du vil se hvad jeg får tiden til at gå med er du velkommen til at kigge "ind hos mig" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linette,

      Tak for din søde kommentar!

      Slet

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...