søndag den 3. marts 2013

Se min kjole...

Der sker en masse udenom hjørnet lige nu, men det betyder ikke, at jeg ikke laver noget - det finder bare ikke rigtig vej til bloggen.

Jeg bliver mere og mere forelsket i min overlocker! Det går lynende hurtigt og gør mig i stand til at sy i jersey og lignende. Min Babylock kan desværre ikke lave oplægningssømme, men det kan min almindelige symaskine, når bare den bliver forkælet med en tvillingenål. Armen altså, så er der jo ikke et øje tørt!

Jeg har for nyligt syet en ny kjole, mønsteret er et modificeret Burdamønster.



Stribet jersey fra Stof2000, trykknapper Pfaff, City Sycenter.







Jeg har ikke prøvet at lave en stolpebelægning før, men i denne gamle kending var det pædagogisk forklaret med billeder og det hele, og så var det ikke så svært, når det kom til stykket.

Dejligt med den slags opslagsværker og sjovt at prøve noget nyt!





2 kommentarer:

  1. Wow den er rigtig flot.
    Jeg er også mægtig glad for min overlockerog ville ikke kunne undværer den i dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :)

      Jeg ved heller ikke, hvordan jeg har kunnet undvære den, der er i hvert fald rigtig mange ting, som er blevet nemmere endsige muligt!

      Slet

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...