mandag den 11. marts 2013

SuperA

Her, noget post festum, er et par billeder af årets fastelavnstøj - syet i al hast i løbet af et par timer. Jeg tegnede efter en natdragt og 'underbukserne' er modelleret efter en ble (ren).






Superhelte kan altså ikke sådan stå stille bare fordi nogen vil tage billeder, så rigtig skarpt blev det ikke!

Det blå stof er sportssatin, som er utroligt strækbart og det røde er almindeligt satin. Jeg har sat kappen fast med trykknapper bagpå, da jeg tænkte, at han blev træt af den (det gjorde han også).

Det var sjovt at lave noget, som jeg vidste bare skulle holde i en dag, så det var ikke så vigtigt, om det lige passede 100% perfekt og der var heller ikke noget med at lægge op eller fæstne overlocksømme. Og derfor tog det ikke mere end en aften at lave det.


2 kommentarer:

  1. Ahh hvor sej er han lige din lille A!! Og sikke en lækker gut :)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg tror også, at han selv følte sig ret sej! :)

      KH

      Slet

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...