tirsdag den 26. marts 2013

Æggevarmere til påske

For nylig fik jeg et ønske om æggevarmere. Jeg har aldrig selv rigtig forstået det med æggevarmere, ægget koger jo videre og bliver hårdkogt.

Men det var et velkomment sidespring fra mandens trøje, så jeg fik hurtigt hæklet et par lidt påskeinspirerede varmere.


Jeg satte opskriften sammen ved at kombinere to garnstudio hækleopskrifter, her og her.
Dog startede jeg med 42 lm, ellers blev det for stramt rundt om ægget og så hæklede jeg kun 6 rækker fm over den første række lm. Jeg har brugt diverse rester bomuldsgarn.
Vi er på påskeferie i det jyske og bliver forkælet af barnets bedsteforældre; dejligt! God påske derude.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...