mandag den 14. maj 2012

Larmende tavshed!

Okay, så nej, jeg er ikke død eller forsvundet fra jordens overflade. Jeg er på roadtrip i USA med mand og baby. Og det er fantastisk, skal jeg lige hilse at sige!

Undervejs har jeg været i en strikkebutik og en patchwork forretning - jep, fantastiske forlovede kørte en omvej på omkring 75 km, så jeg blev *nødt* til at købe en masse! :)

Der er så som så med det kreative, men når vi kører strikker jeg på denne trøje:

En model fra In Light and Shade af Kim Hargreaves, som designer for Rowan. Jeg valgte noget lidt billigere bomuldsgarn fra Wilfert end det Rowangarn, modellen er strikket i.

Jeg har bl.a. købt nogle nye strikkepinde. Dels et KnitPro wire sæt, som jeg glæder mig til at prøve, og så nogle Addi Turbo rundpinde, som jeg strikker denne trøje med (jeg strikker for- og bagstykke sammen på rundpinde). Og Addi pindene kan anbefales! De er ikke særligt dyre, men sammenføjningen mellem pind og wire er helt glat så maskerne hænger ikke i. I København kan man købe dem hos Rasmilla på Amager, som også anbefaler dem varmt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...