mandag den 16. januar 2012

Travlhed

Der kommer ikke så mange blogindlæg for tiden, hvilket skyldes at jeg ikke har så meget tid til det kreative lige nu.

Der er en ung mand, som kræver en del opmærksomhed, fordi det med at sove om dagen bare ikke er så fedt længere.
Barnet har spist sin første kvarte banan. Begejstringen for skeen var til at overse, men mosen var et hit!
Når barnet trods alt sover en halv time skynder jeg mig herhen, for jeg skal indsende et abstract (et resumé af min forskning, så jeg forhåbentlig bliver udvalgt til at holde et foredrag) til en konference om alt for kort tid og jeg har tilsyneladende ammet min hjerne og min koncentrationsevne væk. Det gør det ret svært at skrive noget klogt...

(Ja, her roder!)
Men trods alt er det blevet til et par små vanter, som passer til de nyeste babysko og en djævlehue, jeg har strikket. Han er meget glad for at gnave i de små blomster, hvilket resulterer i, at vanterne er gennemblødte, og så kan man vist diskutere hvor meget de varmer??





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...