torsdag den 13. oktober 2011

Hverdag med en baby

Det er lidt hårdt at have en 3 ugers baby, som ikke har nogen fornemmelse af nat og dag og som kan skrige pudset ned fra væggen. Selvom han er mæt, ren, ikke har ondt og får masser af omsorg. Han er bare gnaven. Nogle nætter (som i nat) sover jeg meget, meget lidt og hvis barnet så heller ikke vil sove om formiddagen, bliver det ret uoverskueligt.

Derfor er det dejligt når kæresten kommer hjem fra arbejde og kan tage lidt over. Og når han så oven i købet har sådan en smuk buket med til sin uligevægtige og hudløse kæreste, ja, så er verden pludselig mere venlig igen.


I går var tingene bedre, og jeg var ude for at købe tråd til overlockeren.

I sybutikken faldt jeg over disse mini-garnnøgler i uld. De må være perfekte til små hæklede projekter! Jeg har tidligere set dem tilsvarende i Panduro, men de var lavet af akryl, og det er jeg ikke så vild med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...