tirsdag den 25. oktober 2011

Ih, hvor er jeg stolt!

Karen, som har den fine blog Karenbykaren har været så sød at tildele mig denne blogaward:


og skrev følgende om Kreahjørnet:
Kreahjørnet - En rigtig fin blog, der bliver bedre og bedre. En blog som jeg glæder mig til at følge i fremtiden.


Tak for det - du skal være meget velkommen! :)


I forbindelse med awarden skal man fortælle 8 ting om sig selv. Her følger derfor 8 krea-relaterede ting om mig:
  1. Mit første strikkeprojekt var et halstørklæde til en bamse. Det blev så stramt og fedtet af mine små svedige hænder, at det aldrig blev til mere end et håndklæde. Og der gik 15 år før jeg forsøgte mig med strikkepinde igen
  2. Da jeg var barn syede jeg alt tøjet til min enlige Barbiedukke selv
  3. I gymnasiet syede jeg alle mine bukser selv og grundlagde en glæde ved hjemmeproduceret tøj
  4. Jeg hader at tegne mønster af 
  5. Jeg rir stort set aldrig noget før jeg syr det (FY!)
  6. Jeg synes stadig, vrangmasker er mere besværlige end retmasker
  7. Da jeg var yngre drømte jeg om at blive skodesigner. Jeg endte med at blive storforbruger af designersko. Det er også næsten det samme.
  8. Jeg drømmer om at få tid til at tage et tilskærerkursus på Designskolen så jeg selv kan lave mønstre.
Nåmen awarden skal også gives videre og jeg vil gerne give den videre til Lise, som har den fine blog Lises Manier. Lise laver nogle virkelig fine ting og så er hun lige blevet mor til en yndig lille pige, så der er en del jeg kan relatere til i hendes hverdag i den anden ende af landet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...