mandag den 22. august 2011

Den snart afsluttede historie om den uendelige trøje...

Jeg har været igang med at strikke en trøje siden januar. Der blev jeg færdig med at strikke et sjal, jeg havde været i gang med i flere år. Med andre ord: jeg har det med at miste interessen for mine strikkeprojekter...

Men nu er der andre projekter der presser på til bebsen, så jeg har fået mere gang i strikkepindene.


Mønstret er fra Rowan Simply Knitting 71, september 2010. Jeg strikker den i Kidsilk Haze også fra Rowan. Det er det skønneste garn i en blanding af kidmohair og silke. Jeg har for en del år siden strikket en anden trøje af samme garn, og det er meget varmt og vejer ingenting. Det er jo mohair, så det fælder en del i starten, men det holder op efterhånden.

Jeg har strikket det hele nu undtagen kanten på forstykkerne og så skal den monteres.

Jeg skal på konference de næste 4 dage, så det kunne være godt, hvis jeg kunne få den lavet færdig i aften.

2 kommentarer:

  1. Blev du færdig med trøjen inden konferencen? Jeg tror du bliver rigtig glad for den når den er færdig.

    SvarSlet
  2. Nej, men jeg blev færdig i tirsdags. Den blev rigtig fin - og meget varm! :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...