tirsdag den 23. august 2011

FÆRDIG!

Så lykkedes det at blive færdig med trøjen!!

Den er meget lækker og blød. Jeg mangler kun at vaske den og strække den i facon. Det er lidt svært at sige, om den passer, eftersom min mave er så stor efterhånden! :)

Men i udgangspunktet virker det godt. Jeg tror, jeg bliver rigtig glad for den til vinter. Den er nok lige varm nok nu.

Så kan jeg begynde på den trøje til babyen, som jeg har købt garn til for mere end en måned siden. nu har jeg jo brugt over et halvt år på at strikke denne trøje, så det bliver spændende, om jeg når at strikke en hel trøje på under en måned. Også selvom den er i størrelse 3 måneder!

Med tiden vil jeg vise nogle billeder af nogle af de ting, jeg har lavet til bebsen allerede. Han bliver en veludstyret ung mand!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...