tirsdag den 6. september 2011

Håndklæder

 Jeg fik lavet mine håndklæder til babyen færdige i går. Jeg har allerede dårlig samvittighed overfor barn nr. 2, som vi vel skal have en gang, for der gider jeg nok ikke bruge timer på at lave håndklæder... Men så har vi jo også dem her:

2 stk m hjemmelavet skråbånd. 
Frottéstoffet er købt i Stof2000.
Det hjemmelavede skråbånd er af noget stof, jeg syede en kjole af sidste år; jeg tror, det er fra Skumhuset i Århus.
2 stk med applikationer
Skråbånd og stof fra Stof2000.
Her er lige et close-up af applikationerne:



Jeg lavede nogle vaskeklude af resterne af frottéstoffet. Jeg tænker, at sådan et sæt med håndklæde og vaskeklud + fx babyshampoo kunne være en god barselsgave. Så er det jo godt, at jeg kender rigtig mange, som skal have børn snart!

Jeg er også ved at lave et sæt sengetøj, som jeg med sikkerhed heller ikke kommer til at gøre lige så meget ud af til nr. 2. Stakkels barn! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...