søndag den 11. september 2011

Hæklede dyr II

Okay, det der hækling er måske lige ved at tage lidt overhånd. I hvert fald sad jeg til klokken halv to i nat og hæklede.

Derfor kan jeg stolt præsentere en gris:

Hæklet gris
En usædvanligt lyserød gris! Det gik allerede bedre med ham her end med elefanten (selvom snuden er umanerligt stor!?!). Fx er alle ben  lige lange og har den rigtige facon. Note to self: Når der står "1 fm i hver fm, bagerste lænke" så betyder det ikke, at jeg bare skal tage den samme lænke som jeg altid gør. Men tage den anden.

Ellers har dagen budt på bagning af hindbærmuffins (Opskrift og billeder senere), som vi skal have med over til nogle venner senere. De har nemlig en masse babytøj, vi kan låne. Og pølsehorn (det var nu primært min kærestes projekt - jeg kom med uprovokerede gode råd), som vi skal have med til fødslen i fald det kommer til at foregå om natten og tage lang tid. Hvem vil så ikke hellere have hjemmelavede pølsehorn end ristet toastbrød?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar, loves it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...